Každý kritik těžký život má… (20.)

Autor Roman Bílek | Aktuality | Neděle 20 Září 2015 16.15

Komiksový strip z nelehkého života našeho kritika už na stránkách webu XB-1 hezky zdomácněl. Scenárista Roman Bílek, jehož dobře znáte díky množství filmových a komiksových článků, čerpá při jeho tvorbě ve spolupráci s kreslířkou Petrou Kulagovou nejen ze svých vlastních zkušeností. Nyní vám kritikova dobrodružství předkládáme hned po dvou a to tradičně každý druhý týden a věříme, že si na dvojnásobný příděl rychle a rádi zvyknete. Pokud se vám snad zdá být strip příliš malý na to, abyste si ho jaksepatří vychutnali, připomínáme, že stačí na něj kliknout a otevře se vám v dostatečné velikosti. Budeme rádi za jakoukoli odezvu v komentářích pod článkem, ať už půjde o kritiku nebo třeba inspiraci do budoucna…

Kritik-32-Pravidelný-článek

Kritik-33-Za-pravdu!

pro zvětšení klikněte na obrázek

Profily autorů:

Petra „PAK“ Kulagová

Zavilý nadšenec, občasný kreslíř. Šuplíkový tvůrce, jehož tvorba unikla do fanzinu BubbleGun či na obal desky Pandora kapely Hibakusha.

Roman „BeeSee“ Bílek

Komiksový scenárista a publicista (BubbleGunKomiksFest! revueChyba zine, Vichřice atd.), spoluvydavatel komiksového fanzinu BubbleGun, recenzent komiksů na internetových portálech XB-1, KoCoGeL a Vlčí bouda. Na posledně jmenovaném webzinu pravidelně vychází strip Sněhulení, na kterém se podílí s kreslířem Pavlem PaTou Talašem. Tomu přispěl scénáři do jeho prvotiny 100x O sněhu a společně vytvořili šedesátistránkový komiks O sněhu – Hledání jara, který aktuálně vyšel u nakladatelství Konektor XB1. Občasný pisatel povídek – oficiálně vyšla jeho povídka Synek ze závalu ve sborníku Ježíšku, já chci plamenomet (2004). Také působí jako hudební publicista v internetovém magazínu KidsAndHeroes a podzemních hudebních fanzinech HlasatelBuryzoneTrhavina a Hluboká orba.

289 zobrazení | Zobrazit všechny příspěvky autora