Každý kritik těžký život má… (45.)

Autor | Aktuality | Neděle 18 Září 2016 14.55

Komiksový strip z nelehkého života našeho kritika už na stránkách webu XB-1 hezky zdomácněl. Scenárista Roman Bílek, jehož dobře znáte díky množství filmových a komiksových článků, čerpá při jeho tvorbě ve spolupráci s kreslířkou Petrou Kulagovou nejen ze svých vlastních zkušeností. Kritikova dobrodružství vám předkládáme hned po dvou, a to tradičně každý druhý týden a věříme, že jste si na dvojnásobný příděl rádi zvykli. Pokud se vám snad zdá být strip příliš malý na to, abyste si ho jaksepatří vychutnali, připomínáme, že na něj můžete kliknout a otevře se vám v dostatečné velikosti. Budeme rádi za jakoukoli odezvu v komentářích pod článkem, ať už půjde o kritiku nebo třeba inspiraci do budoucna…

082-v-pasti083-versuspro zvětšení klikněte na obrázek

Profily autorů:

Petra „PAK“ Kulagová

Zavilý nadšenec, občasný kreslíř. Šuplíkový tvůrce, jehož tvorba unikla do fanzinu BubbleGun či na obal desky Pandora kapely Hibakusha.

Roman „BeeSee“ Bílek

Komiksový scenárista a publicista (BubbleGunKomiksFest! revueChyba zine, Vichřice atd.), spoluvydavatel komiksového fanzinu BubbleGun, recenzent komiksů na internetových portálech XB-1, KoCoGeL a Vlčí bouda. Na posledně jmenovaném webzinu pravidelně vychází strip Sněhulení, na kterém se podílí s kreslířem Pavlem PaTou Talašem. Tomu přispěl scénáři do jeho prvotiny 100x O sněhu a společně vytvořili šedesátistránkový komiks O sněhu – Hledání jara, který aktuálně vyšel u nakladatelství Konektor XB1. Občasný pisatel povídek – oficiálně vyšla jeho povídka Synek ze závalu ve sborníku Ježíšku, já chci plamenomet (2004). Také působí jako hudební publicista v internetovém magazínu KidsAndHeroes a podzemních hudebních fanzinech HlasatelBuryzoneTrhavina a Hluboká orba.

576 zobrazení | Zobrazit všechny příspěvky autora